Bu Blogda Ara

Sayfalar

22 Aralık 2009

Ayrılık Ateşten Bir Ok


Sevdim seni bir kere başkasını sevemem, deli dahi deseler ben senden vaz geçemem.
Sen gözlerimde bir renk, kulaklarımda bir ses, ve içimde bir nefes olarak kalacaksın.



Sevgi anlaşmak değildir, sevmek için bir neden olması da şart değildir, hem seni uzaktan sevmek belki de aşkların en güzeli, hasretine alışmak zorunda kaldım, anla artık lütfen beni.
Senin eksikliğin her Ada seferime bir hüzün katıyor bana.
Gözlerde yaş kalplerde sızı, hala seni unut(a)madığım için beni affet.


Bugün tam bir yıl oldu senden ayrılalı.
Her gidiş veya dönüşümde eksikliğini fazlasıyla hissediyorum.



Şimdikilerin hepsini toplasan ne yazıkki bir tane SEN etmiyorlar ...

İskeleler her zaman kendilerine uğriyacak vaporları beklerler. Belki bir gün "Amiral Gemi"nin kendilerine gelmesini içlerinden dilerler ..
Fakat bilmezler ki bir "Geri Zekalı İş Bilmez"in beklenen "Amiral Gemi"yi önce "Deniz"inden, sorna da onu bekliyen "İskele"lerinden bir daha kavuşturmiycasına ayırdığını?