Bu Blogda Ara

Sayfalar

02 Şubat 2009

Zor Bir Hafta Ve Zor Bir Ay

Şu Pazartesilerden nefret ediyorum :-( Hem de çocukluğumdan beri ...
Yaşadığım anın tadını çıkartmayı da malesef beceremiyorum, nedeni ise bilinmez :-( Hem de bu işin nasıl yapılıcağını bilmeme rağmen.

Hani derler, daha doğrusu Sevgili Barış Abi'nin (Manço) bir şarkısı aynen şöyle der:
"Barış iğneyi kendine batırır çuvaldızı başkasına
Bol keseden aklı ona buna dağıtır darısı kendi başına
"
Benim vaziyet-i umumiyenin de bu mısralardakilerden aşağı kalır tarafı yok, ben de sizlerden:
"Aman doktor canım cicim doktor derdime bir çare
Umarsız dertlere düştüm doktor bana bir çare
"
Diyerek birazcık akıl istiyorum, hem hepinizin bazen iyi bazen de kötü günü olmaz mı? Her gün her an iyi olucak diye bir Kanun-i Esasi mi var?

Bugünden itibaren ekomoniyi iyice bir masaya yatırıyorum, çünkü mensubu olduğum cemiyet bir karar aldı dün akşam.
Sepet Büyüyücek
Hesapları daha iyi tutabilmek için iki eleman daha katılıyor listeye, bugünkü fiyatları da huzurlarınızda:

"$: 1.66, €: 2.12, F: 1.43, £: 2.35, HA: 48.20"
Sıralama bu şekilde olcağı için size tanıtım amaçlı sembollerini koydum, bir daha koymiyicam.

Görüyorsunuz ki Has Altın almış başını gidiyor, sen otur da bu fiyatlarla iş bekle, dükkanda akşama kadar telefon çalmıyor, ne yapmalı onu da bilmiyorum, bu şartlarda nereye kadar devam edebilirim?

Kısaca aya iyi başlıyamadık, en azından sonu iyi bitsin bari, hatta yazdıklarım bile boş iş, bu sıkıntılarda insana ilham da gelir mi?