Bu Blogda Ara

Sayfalar

17 Ağustos 2010

Sıcaktan Bunalmış Bir Yazı

Bugün yine konu yoktu, sıcak hava çok sıçak, sürekli terliyorum, midem acaip bozuk, ishal olmuşum :-((
Konu bugün de yoktu, ama yine Facebok'ta bu sefer başka bir arkadaşımın "Statue"sini gördüğüm dakkaya kadar:

"Acıdan Doğar İnsan, Aşktır İnsanı Yaratan"

Bu da başkaca bir doğru laf, bir kaç gün önceki yazıma da uygun olucak bir başlık, zaten sırf onun için aynı başlığı bugünkü yazım için kullandım :-)
En azından anlam bütünlüğü olurdu değil mi?

Her ne kadar bu aralar kalbim boş da olsa, bu boşluğu doldurabilicek birisi hayatımda olmasa da, her şeyden önemlisi böyle bir isteğim dahi olmasını şimdilik istemesem de, bazen aşk olmadı mıydı hayat bana hakkaten boş ve anlamsız geliyor.

Aşk olmasa hayat yaşanıcak gibi değil, çünkü en azından bir hedefiniz var, sevdiğiniz kişiye kendinizi beğendirebilmek ve onun için kendinize özen göstermek için aynanın karşısında ne kadar zaman harcıyorsunuzdur abaca?
-Bunu ben söyleyemem, çünkü ben benim, siz değilim-
Ama en az iki saat diyebilirim, zaten eksiği de makul değil.

Bu sefer fazlama bilgisayarlarınızı şişirmeden kısa kesecem, tek bir lafla:

"Aşk yaşadıklarından asla pişman olmamaktır, doğru veya yanlış"

Bir başka gün de bunu tartışırız, şimdilik bu konu burda kapandı.