Bu Blogda Ara

Sayfalar

09 Ocak 2015

Tuvaalette Twitter

Bir dönem Twitter'e çok takılırdı ben, ama son zamanlarda artıkım uğraşamıyorum.
Biraz önce elime gazeteyi aldım ve bu yazımdaki konuyu gördüm.
Haberde İngiltere'de Virgin adlı özel trende sadece onaltı yaşında olan Adam Greenwood adlı bir gencin trende sıçtıktan sonra tuvaalette kâğıt bulunmadığını görmüş ve işbu vaziyet-i rezilliyeyi Twitter sayesinde bütün dünyaya duyurmuş.


Euston İstasyonundan 19:30'da Glasgow'a giden Virgin Treninde büyük tuvaaletimi yaptım sonra tuvaalet kâğıdı olmadığını gördüm, lütfen bana yardım edin.


İşbu Tweeti yazdıktan sonra şirket gence "Hangi vagondasın?" diye cevaplamış, ardından da vagona kağıdı göndermiş.
Adam da gelen kâğıdın resmini de çekip Tweet atmış.


Olay Twitter'de yankılandıktan sonra bir basın açıklaması yapan Adam "O paylaşımı sadece komiklik olsun diye yapmıştım, birinin bana yardım edeceğini dahi düşünmemiştim. Şimdi geriye dönüp baktığımda Tweetime cevap alamasaymışım çok zor bir durumda kalacakmışım." dedi.


Hadisenin diğer kahramanı Virgin Trenleri ise "Müşterilerimize ihtiyaç duydukları her zaman yardımcı olabilmek için oldukça sıkı çalışıyoruz. Bizden talepleri ne olursa olsun." dedi.


Şimdi bizim buradaki Tcdd'de olsa bu vaziyet ne olurdu?
Görüşlerinizi bekliyorum.